Opmerking: Voor particuliere klanttarieven en zakelijke klanttarieven met twee lijnen is één parallelle oproepbestemming per telefoonnummer mogelijk. Voor zakelijke klantentarieven met meer spraakkanalen zijn maximaal drie parallelle oproepbestemmingen tegelijkertijd mogelijk.

Er worden extra kosten in rekening gebracht voor de oproep naar de parallelle oproepbestemming volgens het tarief als de oproep vanaf dit toestel wordt aangenomen. Een volledige prijslijst voor onze aanbiedingen vind je hier.

1. beheer oproepnummers

Ga naar my.easybell.com en log in op uw klantenportaal.

Onder "Mijn gegevens" → "Telefooninstellingen" vindt u onder "Connecties" een overzicht van uw SIP trunks.

Klik op de SIP trunk waarvan u de configuratie wilt bewerken.

2. instellingen oproepen

Klik op de verbinding waarvoor je de instellingen wilt aanpassen.

Klik vervolgens op “Wijzigen” onder de SIP-toegangsgegevens in de sectie “Configuratie”.

3. een parallel gesprek opzetten

Dit brengt je naar het menu"Oproepen doorsturen / Antwoordapparaat instellen".

Vink onderaan gewoon het vakje"Parallel gesprek" aan. Voer vervolgens het nummer in waarnaar de oproep parallel moet overgaan en klik op"Toepassen". De functie is nu geactiveerd.

Je kunt ook extra parallelle oproepbestemmingen opgeven met het plusteken.

De oproep zal nu niet alleen overgaan op de geregistreerde eindapparaten, maar ook met een korte vertraging op de parallelle oproepbestemming.