Voordat je de Easybell app kunt gebruiken met de Cloud telefooncentrale, moet je de app installeren op je telefoon en een extra eindtoestel account aanmaken in de Cloud telefooncentrale.

In deze handleiding laten we je beide stap voor stap zien en hoe je vervolgens kunt inloggen in de app.

Aan het einde vind je ook een instructievideo.

1. installeer de Easybell app

Download de Easybell-app uit de Play Store voor Android. Open de app nog niet.

2. het cloud telefoonsysteem openen

Open uw MyEasybell klantenportaal en log in met uw persoonlijke toegangsgegevens.

Selecteer in het menu bovenaan "Mijn producten" en vervolgens "Beheer je Cloud PBX".

3. eindapparaat toevoegen

Klik vervolgens op "+Add" in het gebied "End devices" (Eindapparaten).

4. het eindapparaat configureren

Selecteer "App" als "Type apparaat" en vervolgens "Mobiele app" als "Type app".

Vul de overige gegevens zoals gebruikelijk in.

Als je vragen hebt, helpt ons artikel"Eindapparaten aanmaken in het cloud telefoonsysteem" je verder.

5. toegangsgegevens genereren

Voer nu je e-mailadres in onder "Toegangsgegevens en contact".

Klik vervolgens op de knop "Toegangsgegevens opslaan en genereren".

Je inloggegevens en een QR-code worden nu weergegeven.

6. scan de QR-code in de app

Open de Easybell app op uw telefoon. Wanneer u de app voor de eerste keer start, kunt u de QR-code scannen om in te loggen of de getoonde gegevens handmatig invoeren.

De app vraagt om enkele toegangsrechten in uw telefoon, zoals voor de microfoon of contacten. Bevestig deze rechten, anders kan de werking van de app niet worden gegarandeerd.

Opmerking: Er kan slechts één telefoonnummer worden geregistreerd in de app.

Video-instructies

Deze handleiding vertelt je alles wat je moet weten over de Easybell app. Van het instellen van SIP accounts of de cloud telefooncentrale tot het gebruik en de verschillende instellingen.

Sommige onderdelen van het uiterlijk en de menu's zijn ondertussen wel veranderd.