Interne en externe gesprekken anders afhandelen in het cloud telefoonsysteem
Als je de tijdgestuurde doorschakeling of de na-schakeling hebt geactiveerd, maar beschikbaar wilt blijven voor interne gesprekken, kun je dit instellen in het cloud telefoonsysteem.
Zo kun je je beschikbaarheid flexibel indelen en ervoor zorgen dat belangrijke interne communicatie niet wordt onderbroken.
1. het cloud telefoonsysteem oproepen
Open uw MyEasybell klantenportaal en log in met uw persoonlijke toegangsgegevens.
Selecteer in het menu bovenaan "Mijn producten" en vervolgens "Beheer je Cloud PBX".
2. extensie bewerken
Navigeer vervolgens naar de extensie of gespreksgroep waarvoor je het onderscheid tussen interne en externe oproepen wilt instellen en klik rechts op "Bewerken".
In het gebied "Inkomende telefonie" heb je twee opties om onderscheid te maken tussen externe en interne gesprekken bij het afhandelen van gesprekken van deze extensie:
- Alleen doorschakelen voor externe gesprekken
- Schakelen buiten kantooruren alleen voor externe gesprekken
Hieronder leggen we elke optie in meer detail uit.
Alleen externe oproepen doorschakelen
Als deze optie geactiveerd is, wordt de geconfigureerde oproepomleiding alleen doorgeschakeld voor externe oproepen.
Interne oproepen kunnen nog steeds worden ontvangen, ongeacht de ingestelde doorschakeling (bv. naar een voicemail).
Naschakeling alleen voor externe oproepen
Als deze optie is geactiveerd, heeft de na-uursschakeling alleen betrekking op externe inkomende oproepen.
Interne oproepen blijven gesignaleerd ongeacht de status van de na-uur-schakelaar.

Erkend en gewaardeerd!
Ons succes is gebouwd op vertrouwen van klanten en partners.
4.6 Rating op TrustPilot