Het cloud telefoonsysteem opnieuw opstarten of resetten
Opmerking:
Om veiligheidsredenen wordt de status van de Cloud telefooncentrale automatisch opgeslagen voor de reset, zodat u later een back-up kunt terugzetten.
Als u de Cloud telefooncentrale Basic gebruikt, wordt er geen automatische back-up uitgevoerd voor een reset. Alle instellingen moeten na de reset opnieuw worden gemaakt.
Instructies
1. geavanceerde instellingen van het cloud telefoonsysteem
Open je klantenportaal en ga naar Telefoonfuncties → Cloud telefooncentrale.
Klik in het overzicht van de cloud telefooncentrale op het veld "Meer" aan de rechterkant en open vervolgens de "Geavanceerde instellingen" van je cloud telefooncentrale.
2. administratie en onderhoud
Navigeer naar de categorie "Beheer en onderhoud" om toegang te krijgen tot de functies "Telefoonsysteem opnieuw opstarten" en "Telefoonsysteem resetten".
Om op de gewenste actie te kunnen klikken, moet je eerst het vakje "Accepteren" aanvinken. Nadat u op de bijbehorende knop hebt geklikt, moet u akkoord gaan met de beveiligingskennisgeving.
Het telefoonsysteem opnieuw opstarten
Het cloud telefoonsysteem wordt afgesloten en vervolgens opnieuw opgestart. Tijdens dit proces worden alle actieve gesprekken beëindigd.
Dit kan in individuele gevallen nodig zijn als de status van een eindapparaat onjuist wordt weergegeven, bijvoorbeeld "in gesprek", hoewel het eindapparaat niet wordt gebruikt.
Het telefoonsysteem resetten
Opgelet! Deze functie wist alle geconfigureerde extensies, gespreksgroepen en eindtoestellen en alle instellingen onherroepelijk!
Dit kan handig zijn als je een cloud telefoonsysteem vanaf het begin opnieuw wilt installeren in een nieuwe omgeving.
In zeer weinig gevallen is een reset een goede oplossing, bijvoorbeeld om onjuiste configuraties te herstellen. Neem in zo'n geval contact op met onze klantenservice, die je graag verder helpt.

Erkend en gewaardeerd!
Ons succes is gebouwd op vertrouwen van klanten en partners.
4.6 Rating op TrustPilot