De routering van het cloud telefoonsysteem is zeer flexibel omdat het uit twee componenten bestaat:

  1. Het telefoonnummer of de extensie.
  2. Het apparaat of app.

Door deze twee componenten flexibel te koppelen, kun je de routering van je cloud telefooncentrale snel en eenvoudig aanpassen aan je wensen.

We laten je zien hoe.

1. open het cloud telefoonsysteem

Open het Easybell klantenportaal en log in met je persoonlijke toegangsgegevens.

Selecteer vervolgens "Mijn producten" in het bovenste menu en klik op "Beheer je Cloud PBX" om toegang te krijgen tot het overzicht van de centrale.

2. extensie bewerken

Selecteer in het gebied "Extensies en belgroepen" de extensie die u wilt koppelen aan een of meer apparaten.

Klik op "Bewerk" aan de rechterzijde.

3. basisinstelling

Je bent nu in het overzicht van je geselecteerde extensie / belgroep en kunt deze  bewerken.

Als u nog vragen hebt over de afzonderlijke opties, raden we je ons artikel "Extensies aanmaken" aan.

4. apparaten bewerken

Scroll naar beneden naar het gebied "Apparaten" en klik op "Bewerk" naast "Toegewezen apparaten".

Als er al apparaten zijn toegewezen, kunt u deze hier ook snel bewerken of de toewijzing verwijderen.

5. apparaten toewijzen

Er verschijnt een nieuw venster waarin u bestaande apparaten kunt toevoegen aan de kolom "Toegewezen eindapparaten" door erop te klikken.

Als u extra apparaten wilt aanmaken, lees dan "Eindapparaten aanmaken in het cloud telefoonsysteem".

6. installatie voltooien

Zodra je alle gewenste instellingen hebt gemaakt, voltooi je het proces door op de knop "Opslaan" te klikken.