Een wachtrij instellen in het cloud telefoonsysteem
1. extensie maken
Maak eerst zoals gewoonlijk een nieuwe extensie aan. Stel het type extensie in op"In de wacht", je kunt de naam vrij bepalen.
De nummermodus is afhankelijk van of u een individueel nummer of de extensie van een nummerblok gebruikt.
Vervolgens geeft u zoals gewoonlijk aan op welk nummer of welke extensie, evenals op de interne snelkiesnummers, de extensie moet reageren. Meer hulp vind je onder"Een Cloud PBX-uitbreiding aanmaken".
2. wachtrij-instelling
Hier kunt u de muziek selecteren die moet worden afgespeeld in de wachtlus en de tijdsperiode waarna de mailbox opneemt zodat bellers een bericht kunnen achterlaten.
U kunt uw eigen wachtmuziek of aankondigingen uploaden in het overzicht van de Cloud telefooncentrale onder"Audiobestanden". Meer informatie over dit onderwerp vindt u in ons artikel"Aangepaste wachtmuziek gebruiken in de cloud telefooncentrale".
3. meldingen instellen
Als je wilt, kun je automatisch meldingen ontvangen over verloren oproepen. Dit zijn bellers die hebben opgehangen in de wachtlus of het einde van de time-out hebben bereikt. Selecteer gewoon of je deze meldingen via sms, e-mail of beide wilt ontvangen en voer je contactgegevens in.
Let op: voor sms-berichten worden verbindingskosten in rekening gebracht!
4. eindapparaten toevoegen
Tot slot moeten eindapparaten worden toegevoegd aan de extensie. Klik hiervoor op het tandwielsymbool in het gedeelte"Eindapparaten".
In het venster dat nu wordt geopend, ziet u alle eindtoestelaccounts van uw Cloud telefooncentrale. Klik op het eindapparaat om het te verplaatsen van de kolom"Beschikbare eindapparaten" naar"Toegewezen eindapparaten". Als u klaar bent met uw selectie, klikt u op"Opslaan" om terug te keren naar de extensie-instellingen,
Klik ook hier op"Opslaan" om de instelling af te ronden.

Erkend en gewaardeerd!
Ons succes is gebouwd op vertrouwen van klanten en partners.
4.6 Rating op TrustPilot