Het kan vaak belangrijk zijn om direct te kunnen zien op welke extensie een gesprek binnenkomt. Bijvoorbeeld als een medewerker verschillende lijnen bedient, zodat hij of zij altijd op de juiste manier kan reageren.

De hier beschreven functie maakt precies dit mogelijk. Naast het weergeven van het nummer van de oproep, wordt ook de naam van de extensie weergegeven die op de oproep heeft gereageerd. Dit betekent dat medewerkers weten op welk onderwerp ze zich moeten voorbereiden voordat ze opnemen.

1. De Cloud PBX openen

Open het Easybell klantenportaal en log in met je persoonlijke toegangsgegevens.

Selecteer vervolgens "Mijn producten" in het bovenste menu en klik op "Beheer je Cloud PBX" om toegang te krijgen tot het overzicht van de centrale.

2. Extensie bewerken

Klik nu op "Bewerk" in het gebied "Extensies en belgroepen" voor de extensie waarvoor de optie moet worden geactiveerd.

3. display configureren

Scroll naar beneden naar het gedeelte "Inkomende telefonie".

Onder "Naam extensie" kun je nu "Weergave op apparaten" activeren.

Sla de instellingen vervolgens op om ze toe te passen.