Het kan vaak belangrijk zijn om direct te kunnen zien op welke extensie een gesprek binnenkomt. Bijvoorbeeld als een medewerker verschillende hotlines bedient, zodat hij of zij altijd op de juiste manier kan reageren.

De hier beschreven functie maakt precies dit mogelijk. Naast het weergeven van het nummer van de oproep, wordt ook de naam van de extensie weergegeven die op de oproep heeft gereageerd. Dit betekent dat medewerkers weten op welk onderwerp ze zich moeten voorbereiden voordat ze opnemen.

1. het cloud telefoonsysteem oproepen

Open uw MyEasybell klantenportaal en log in met uw persoonlijke toegangsgegevens.

Selecteer in het menu bovenaan "Mijn producten" en vervolgens "Beheer je Cloud PBX".

2. extensie bewerken

Klik nu op"Bewerken" in het gebied"Extensies en oproepgroepen" voor de extensie waarvoor de optie moet worden geactiveerd.

3. display configureren

Scroll naar beneden naar het gedeelte"Inkomende telefonie".

Onder"Extensienaam" kun je nu"Tonen op eindapparaten" activeren.

Sla de instellingen vervolgens op om ze toe te passen.