Catch-all opzetten in het cloud telefoonsysteem
Toepassingsgebied
De catch-all functie wordt gebruikt om gebelde nummers uit een nummerblok met niet-bestaande extensies door te schakelen naar één gemeenschappelijke extensie. Als de extensie van een collega bijvoorbeeld niet meer in gebruik is, maar nog wel in omloop is, wordt deze automatisch doorgeschakeld naar de catch-all extensie die je hebt geselecteerd. Dit betekent dat een gesprek niet verloren gaat omdat de extensie niet meer bestaat.
Instructies
Volg de onderstaande stappen om de Catch all-functie met succes in te stellen:
1. geavanceerde instellingen van het cloud telefoonsysteem
Open je klantenportaal en ga naar Telefoonfuncties → Cloud telefooncentrale.
Klik in het overzicht van de cloud telefooncentrale op het veld "Meer" aan de rechterkant en open vervolgens de "Geavanceerde instellingen" van je cloud telefooncentrale.
2. geavanceerde instellingen oproepen
Je ziet nu het overzicht van je cloud telefoonsysteem. Klik rechtsboven op de knop"Geavanceerde instellingen".
3. Catch-All instellen
Klik nu op het gebied"Nummers en extensies".
Selecteer nu het veld"Catch-all" onder"Nummerbehandeling" en gebruik het vervolgkeuzemenu om de extensie te selecteren waarnaar het gesprek moet worden doorgeschakeld.
(copy 28)
Klik nu op "Opslaan".
Je gaat dan terug naar het overzicht van de geavanceerde instellingen met de melding dat je wijzigingen succesvol zijn opgeslagen.

Erkend en gewaardeerd!
Ons succes is gebouwd op vertrouwen van klanten en partners.
4.6 Rating op TrustPilot