Busy on Busy instellen in het cloud telefoonsysteem
In het cloud telefoonsysteem kunt u meerdere eindtoestellen toewijzen aan een extensie en zo een gespreksgroep aanmaken. Het gebruik van een gespreksgroep kan echter verschillen. Hier zijn twee voorbeelden:
Gedeeld gebruik
Een oproepgroep kan bijvoorbeeld een servicehotline zijn, waar verschillende collega's samen alle oproepen beantwoorden. Om dit te laten werken, is het belangrijk dat inkomende oproepen worden gesignaleerd, zelfs als er al een of meer gesprekken aan de gang zijn.
Meerdere eindapparaten van één persoon
De situatie is anders als een extensie uitsluitend wordt gebruikt door één persoon die bijvoorbeeld een softphone gebruikt in zijn thuiskantoor en de VoIP to go app als hij onderweg is, naast zijn bureautelefoon op kantoor. Als deze persoon een gesprek voert op een van de eindtoestellen, mogen er geen verdere inkomende gesprekken worden afgeleverd - de verbinding moet "bezet op bezet" zijn, bellers horen het bezettoon.
Opmerking over DND en Bezet in gesprek
De functie Bezet in gesprek maakt onderscheid tussen het feit of er daadwerkelijk een gesprek wordt gevoerd of dat slechts één eindapparaat is ingesteld op DND ("Niet storen"). Als bijvoorbeeld de DND-toets op een telefoontoestel wordt geactiveerd, worden inkomende oproepen nog steeds gesignaleerd op alle andere eindapparaten - totdat er daadwerkelijk een verbinding tot stand is gebracht.
Stappen instellen
1. het cloud telefoonsysteem oproepen
Open uw MyEasybell klantenportaal en log in met uw persoonlijke toegangsgegevens.
Selecteer in het menu bovenaan "Mijn producten" en vervolgens "Beheer je Cloud PBX".
2. extensie bewerken
Je kunt de functie "Bezet in gesprek" individueel instellen voor elke extensie/gespreksgroep.
Klik hiervoor op "Bewerken" naast de extensie.
3. stel Bezet op Bezet in
Je vindt de instellingen in de sectie "Inkomende telefonie".
Vink het vakje "Bezet bij bezet" aan of uit en klik vervolgens op "Opslaan" onder aan de pagina.
Als de actieve gebruikers deze functie onafhankelijk moeten kunnen bedienen zonder toegang te krijgen tot gevoelige gegevens of andere extensies, raden we aan een OfficeDesk in te richten.

Erkend en gewaardeerd!
Ons succes is gebouwd op vertrouwen van klanten en partners.
4.6 Rating op TrustPilot