Aangepaste wachtmuziek instellen in het cloud telefoonsysteem
1. open het cloud telefoonsysteem
Open uw MyEasybell klantenportaal en log in met uw persoonlijke toegangsgegevens.
Selecteer in het menu bovenaan "Mijn producten" en vervolgens "Beheer je Cloud PBX".
2. audiobestanden toevoegen
Ga op de overzichtspagina van je cloud telefoonsysteem naar het gedeelte"Audiobestanden" en klik op"Toevoegen".
3. audiobestand uploaden
Basisinstellingen
Voer in het menu"Basisinstellingen" een naam in die u gemakkelijk kunt toewijzen.
Selecteer"IVR, wachtlussen & call flow audio" als type.
Berichtinstellingen
Je kunt je wachtmuziek uploaden met de knop"Nieuw bestand uploaden". Het bestand moet in MP3- of WAV-indeling zijn, met een maximale lengte van 2 minuten en een maximale grootte van 50 MB.
Je kunt het cloud telefoonsysteem ook een specifieke extensie laten bellen om een persoonlijke aankondiging op te nemen.
Let op! Gebruik alleen wachtmuziek waarvoor je de rechten hebt. Algemene informatie over het gebruik vind je op de website van GEMA. Er geldt een tarief voor wachtmuziek.
Bevestig het proces door op"Opslaan" te klikken. Je vindt je wachtmuziek nu in de sectie"Audiobestanden".
Indien gewenst kun je het bestand afspelen of de invoer bewerken.
4. integratie van wachtmuziek
De aangepaste wachtmuziek kan op verschillende plaatsen in het cloud telefoonsysteem worden gebruikt:
4.1 Voor extensies van het type "In de wacht"
U kunt de wachtmuziek rechtstreeks selecteren in de instellingen van een extensie als het extensie-type "In de wacht" is geselecteerd in de basisinstellingen.
Zie"Wachtmuziek instellen in de Cloud telefooncentrale" voor meer informatie.
4.2 Tijdens verlengde doorschakeling
- Open de uitgebreide doorschakeling van de betreffende extensie.
- Klik in het overzicht van de doorschakelingen op "Bewerken" in het gebied"Bestaande profielen" naast het profiel dat u wilt bewerken.
- Vink in het gebied"Oproepverdeling""Muziek in plaats van belsignaal" aan. Vervolgens kunt u alle audiobestanden van het type "Wachtmuziek" selecteren.
Zie"Geavanceerde doorschakelingen instellen en gebruiken in het cloud telefoonsysteem" voor meer informatie.
Zelfs zonder geavanceerde oproepdoorschakeling kun je bellers een aankondiging laten horen in plaats van dat ze overgaan. Selecteer hiervoor de optie "Muziek in plaats van overgaan" voor het eenvoudig doorschakelen van een extensie van het type "Oproep".
Bellers horen dan de wachtmuziek die is opgeslagen in de geavanceerde instellingen van de Cloud PBX onder "Telefoonnummers en extensies". Hoe je dit aanpast, vind je onder"Individuele wachtmuziek instellen".

Erkend en gewaardeerd!
Ons succes is gebouwd op vertrouwen van klanten en partners.
4.6 Rating op TrustPilot